wtorek, 3 lutego 2015

Blog Roku 2014

Nie, nie, w tym roku to nie moja bajka, trzeba mierzyć siły na zamiary, a zarówno ja i blog nie jesteśmy jeszcze gotowi aby startować w tym konkursie. Potrzebne są zmiany, które nadchodzą. Długo i ślamazarnie im to idzie, ale cały czas posuwają się do przodu. W każdym razie jest kilka zgłoszonych blogów, na które warto zagłosować*, a że głosowanie rusza już dzisiaj to przedstawiam Wam moich faworytów. Nie tylko na nich zagłosuję, ale będę też mocno trzymać kciuki za najwyższe miejsca! :) Poza niżej wymienionymi jest jeszcze wiele blogów, do których zaglądam, jednak postanowiłam przedstawić Wam moje TOP 6 :)


ALA'ANTKOWE BLW (kulinarne)
Kopalnia przepisów nie tylko dla dzieci, których dieta rozszerzana jest metodą blw. Na dzień dzisiejszy znajdziecie tam ponad 450 przepisów od przekąsek przez obiady na deserach i torcie kończąc. Wszystko w zdrowym wydaniu, w wersji, którą nawet sześciomiesięczniaki mogą podbierać rodzicom z talerzy. Jeśli wyczerpaliście swoje kulinarne pomysły zajrzyjcie koniecznie. I zagłosujcie!

ANIELNO (parentingowe)
Świeżynka na mojej top liście blogów, do których zaglądam najczęściej. Odkryłam ich dzięki instagramowi. Ich, bo bloga prowadzą we dwoje pisząc o sobie: "Opowieści dziwnej treści. Smaczki życia codziennego. Zdystansowani. Ironiczni. Symbiotyczni. Chaotyczno- szczęśliwo- kłótliwi." Piękne zdjęcia i wpisy pisane z dużą dawką ironii. Można się pośmiać, ale pomiędzy jednym śmiechem a drugim zastanowicie się i dojdziecie do wniosku, że mają cholernie dużo racji. Takie blogi chce się czytać, a zdjęcia oglądać. 

FLOW MUMMY (parentingowe)
Czy ja Ją muszę jeszcze komuś przedstawiać? Kobieta, która mając troje dzieci ma czas na wszystko, a swoim blogiem szturmem podbija internet. Często czytając Jej teksty pękam ze śmiechu albo kiwam głową i po cichu powtarzam, że ma 100% racji. W kilku kwestiach się nie zgadzamy, ale i tak jest jedną z moich ulubionych blogerek. Głosujcie na Nią, Ona ma moc!

MAMA NIE Z WYBORU (życie i społeczeństwo)
Na samym początku mojego blogowania trafiłam do Niej zupełnie przypadkiem i tak się rozgościłam, że zostałam do dzisiaj. Nie znajdziecie tam prawie żadnych zdjęć, za to teksty refleksyjne, mocne, często bardzo smutne. E. "nie mówi jak żyć. Opowiada jak żyje.". 

MAMALA (lifestyle)
Dzięki Niej odkryłam wiele zabawek, które zagościły w naszym domu na stałe i firm handmade, które pokochałam i stałam się ich wierną klientką. Ponadto był to pierwszy blog, który zaczęłam obserwować. Śledziłam Alicję jeszcze przed narodzinami Poli i to Ona zainspirowała mnie do stworzenia własnego miejsca w sieci. Przez długi czas był to jedyny blog jaki w ogóle obserwowałam. Lubie Ją, spełnijmy Jej marzenie i pomóżmy dostać się do pierwszej dziesiątki! 

PIWNOOKA (parentingowe)
To ta blogerka, która stworzyła Kolejkową Rewolucję! Na Jej blogu nie będziecie się nudzić. W każdy poniedziałek możecie rozgościć się na śniadaniu, a w pozostałe dni poczytać porady, przeczytać teksty z przymrużeniem oka lub te bardziej poważne. Blog pełen jest optymizmu, pozytywnego podejścia do życia i inspiracji od prezentów na wnętrzach kończąc. Ostatnimi czasy pojawiły się też plakaty do pobrania dla czytelników tworzone przez autorkę. Zajrzyjcie i rozgośćcie się koniecznie.

A Wy na kogo oddacie swój głos w tym roku? Macie swoich faworytów? :)

*blogi podane z kolejności alfabetycznej

6 komentarzy:

  1. Matka jest tylko jedna, to do Niej trafi moj głos

    OdpowiedzUsuń
  2. Szok. Dziękuje. Na ten moment jestem w stanie tylko tyle napisać. Jak dojdę do siebie to postaram się coś mądrzejszego dodać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, dziękujemy za słowa uznania. Miło nam, że polecasz nasz blog. Dziękujemy i pozdrawiamy. Asia i Ania - ala'antkowe mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych podanych przez Ciebie na żaden nie głosowałyśmy.

    OdpowiedzUsuń