wtorek, 17 czerwca 2014

Bomba witaminowa

Jak szaleć to szaleć. Jak już pewnie wiecie z fb, w sobotę stałam się szczęśliwą posiadaczką Thermomixa. Marzyłam o nim od dawna, ale przez myśl nie przeszło mi, że będę go mieć w ciągu najbliższych kilku lat - życie potrafi jednak miło zaskoczyć, znowu - ciekawe kiedy to zapamiętam ;) Testowanie rozpoczęłam zupą cebulową i napojem z... natki pietruszki! Tak, dokładnie, ta znienawidzona przez większość z nas natka w połączeniu z cytryną i wodą daje niesamowite rezultaty - nie dość, że pyszne i orzeźwiające to jakie zdrowe! :)

Postanowiłam, że będę dzielić się z Wami przepisami z Thermomixa, które można wykonać na standardowych sprzętach kuchennych. Z  czasem stworzę również zakładkę z własnymi kompozycjami do Thermomixa - dla moich wszystkich czytelników, którzy mają to cudo w domu! :) Po dłuższym testowaniu podzielę się z Wami również moimi spostrzeżeniami i ewentualnymi uwagami do urządzenia (chociaż wątpię, że takowe istnieją - poza myciem of course :D)

NAPÓJ Z NATKI PIETRUSZKI
SKŁADNIKI:

  • 1 pęczek natki pietruszki
  •  2 małe cytryny
  • 70 - 80g cukru
  • 0,5l wody (można dolać więcej, zależy od Waszego smaku)
Cytrynę obieramy ze skórki, wyjmujemy pestki i kroimy na cząstki. Wraz z pozostałymi składnikami wrzucamy do robota kuchennego i miksujemy aż do momentu rozdrobnienia wszystkich składników. Przelewany do dzbanka i napój gotowy :) Można dodać kostki lodu - na letnie upały idealny :)


p.s. zupa cebulowa wyszła pyszna, a jej zrobienie zajęło tyle co nic. No i porządek w kuchni, bo ani patelni, ani garnków nie potrzebowałam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz